افتتاح 70 طرح در شهرستان اردکان با اعتباری بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: 70 طرح در 13 بخش مختلف به مناسبت هفته دولت با اعتباری بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان در شهرستان اردکان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۸۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴ 29 August 2024

 



به گزارش خبرگرای تابناک یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در حاشیه آیین افتتاح آزمایشگاه ساختمان فنی دانشگاه اردکان اظهار کرد: هفته دولت فرصتی شد تا مروری بر عملکرد کار کارگزاران  دولت و همچنین شاهد افتتاح دو پروژه‌ در شهرستان اردکان با حضور امام‌جمعه و فرماندار شهرستان اردکان باشیم.

وی افزود: ساختمان جدید تعزیرات حکومتی شهرستان اردکان اولین پروژه‌ای بود که صبح امروز با حضور مدیران شهرستان و همچنین نماینده اداره کل تعزیرات حکومتی کشور افتتاح شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: در بحث زیرساختی حوزه آموزشی و آزمایشگاهی شهرستان اردکان آزمایشگاه ساختمان‌های فنی در دانشگاه این شهرستان افتتاح شد.

شاه‌حسینی ادامه داد: در مجموع در شهرستان اردکان در حوزه کارآفرینی، حوزه تولید در حوزه صنعت تقریباً ۷۰ پروژه در 13 بخش و با سرمایه‌گذاری و اعتباری بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان که بخش عمده‌اش بخش خصوصی بوده، افتتاح شد.

وی در پایان بیان داشت: اولویت دولت در شهرستان اردکان باتوجه‌به مطالبه مردم توجه به حوزه دانش‌بنیان، اشتغال جوانان بومی و فارغ‌التحصیلان در شهرستان است.

برچسب ها: هفته دولت
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار